Välkommen!




Hej alla glada läsare!

Välkommen till min blogg om Junsele som startar den 1 juli 2009.

Jag heter Jennifer och bor sedan 11 år tillbaka här i Junsele tillsammans med sambo och barn. Jag älskar verkligen denna by med dess invånare och så fort jag åker någonstans så känner jag mig lite som en Junseleambassadör!
Det finns så mycket bra med detta lilla samhälle som jag vill berätta! 

Min tanke är att varje dag under ett helt år skriva om något positivt från Junsele. Det kan vara en plats, en person, ett företag, en förening etc. Jag ska med ord och bilder försöka förmedla vad som finns och vad som händer här i vår härliga by i västra Ångermanland.



Kommentarer
Postat av: G.Gustafsson

365 dagar 365 positiva grejer från Junsele. Vilket härligt initativ och möjlighet till inspiration. Om Du mot förmodan får svårt att hitta något att skriva om, kolla Gulsele Byalags hemsida. Där brukar det finnas att hämta ifrån.

2009-07-08 @ 14:50:55
URL: http://www.gulsele.junselebyar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0